Tokyo Dragons - Come On Baby

Come On Baby

Genrer:Hard rock, Rock
Spilletid:23:34
Antal numre:7

Efter udgivelsen af debutalbummet “Give Me The Fear" i 2005, er Tokyo Dragons nu aktuelle med EP'en “Come On Baby EP", som indeholder tre numre fra deres debutalbum. Dertil kommer tre spritnye rock’n’roll-numre i samme kvalitet, som man kan forvente af Tokyo Dragons, og der er endnu engang lagt op til hæsblæsende fight-rock med masser af melodi og drive.

Musikken sparker endnu engang røv, men det lader ikke til, at der er sket specielt meget med bandet siden sidste udgivelse. De tre nye skæringer kunne lige så vel have ligget på "Give Me The Fear", hvilket også forklarer, hvorfor bandet smider gamle numre på EP’en for at fylde den ud.

Det der imidlertid er sjovt ved EP’en er, at høre de tre liveoptagelser fra Hultsfred Festivalen i 2006, hvor man har mulighed for at finde ud af, om Tokyo Dragons i virkeligheden kan spille musik, eller om de skal holde sig i studiet lige som eksempelvis The Rasmus, hvis forsanger er komplet uduelig live. (Men jeg bryder mig ikke om deres musik, om den så er live eller indspillet). Jeg vil dog vove at påstå, at Tokyo Dragons snildt kan finde ud af at opføre deres numre live. Det eneste man savner, når man hører liveoptagelser, er det visuelle udtryk, for jeg er spændt på, hvordan folk reagerer på deres musik live, eftersom jeg kan forestille mig, at de er rigtig fede live.

Jeg vil igen sige, at Tokyo Dragons er værd at lytte til, hvis man har brug for en lille "humørløfter", som ikke er i den allerhårdeste dødsmetal-genre. Og så kan jeg nævne, at Tokyo Dragons ifølge deres egen hjemmeside gæster Danmark d. 25. april 2007 på Stengade 30. Det er dog ikke bekræftet på spillestedets hjemmeside endnu.