Christmassascre

Genrer:Death metal, Death metal
Antal numre:4

Officiel vurdering: 3/10

Brugervurdering: 6/10 baseret på 1 stemme.

Fra Devil Metal til kliché Metal

Med titler som Jew Lie, Fucking Satan, Unholy Hell og Christmassacre, så siger det vist sig selv, Nunslaughter kan ikke lide kristendom eller andet form for religion (bortset fra måske satanisme). Nunslaughter har konstrueret numre som ’’I Hate Christians’’ og ’’Deathlehem’’, ren ondskab! De kalder deres genre for ’Devil Metal’, for ondt skal det jo være. De her en kolossal række af demoer, EP’er, live albums og nogle få fulde albums, så det er ikke fordi de bare døser den ud.

Nunslaughter har valgt at genudgive EP’enChristmassacre fra 2004 og ja, som titlen lyder, så er det, som trukket ud af næsen på selveste Satan. Selvom de kalder det for ’Devil Metal’ så er det mere over i noget Death-Blackmetal. Sange som ’’Deathlehem’’ og ’’Unholy Scriptures’’ holder virkeligt et fast tempo og enkelte rytmer, men som så meget andet death- og Blackmetal, så er Christmassacre alt for kliché fyldt. Ingen kreativitet, for banalt og på ingen måde avantgarde, man kan hører det så mange andre steder og de kommer til at lyde som så mange andre.

Christmassacre er ren ondskab og chaos, men de glemmer lidt musikken i sig selv. De kan ikke lave en sang uden at sige ’Satan’ mindst 20 gange og derfor bliver teksterne også lidt det samme. Jeg må så give dem en ting, for deres vokal kan man da forstå og det er sku dejligt. Men ligesom bandet Cross Up Yours, så glemmer Nunslaughter musikken og kommer til at gå for meget op i antireligiøsitet og satanisme.

1. Deathlehem
  2. Unholy Scriptures
  3. Jewrusalem