Thou Shalt Suffer - Into The Woods Of Belial

Into The Woods Of Belial

Genrer:Black metal, Death metal
Spilletid:50:35

Officiel vurdering: 2/10

Personligt så er jeg meget imod at man udgiver disse CD’er med gamle demo optagelser, da lyden og kvaliteten slet ikke står i relief til den lyd samt den kvalitet som bandet har i dag. Sagen er derimod anderledes når vi tænker på et band som Thou Shalt Suffer, da hverken lyden eller den musikalske spillestil har ændret sig til noget bedre. Ja, selvfølgelig bortset fra at medlemmerne senere startede kult bandet Emperor, som nu heller ikke længere eksisterer (RIP). Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal sige om musikken end at den er usammenhængende, kedelig og lyder mildest talt forfærdeligt. Den der går ud og investerer i denne her skive er enten til lyden fra en transistor eller en inkarneret fan og det respekterer jeg også.

Kommentarer (3)

belial

Indlæg: 1

Hmm... anmeldelsen er

Hmm... anmeldelsen er tydeligvis skrevet af én, som ikke var med i scenen, da Thou Shalt Suffer i sin tid startede. Jeg tror de fleste som lyttede til Death Metal i starten af 90'erne og som fulgte med i undergrunden ville gi' mig ret i, at dette er en total fed, ond omgang dødsmetal.

djabba

Indlæg: 1

Claus, jeg er ikke enig i din

Claus, jeg er ikke enig i din analyse af Thou Shalt Suffer, da jeg personligt synes, at bandet spiller ganske fornuftigt død; intet revolutionunerende, men stadig ganske habil start-halvfemser-død, som sagtens kan tåle en genudgivelse, da dette album, på trods af nogle sangenes tidligere udgivelse, stadig holder et OK niveau! Men, vi ved nogle stykker, at du var med i scenen på det tidspunkt og, at selvom en vis *Belial* antyder anderldees, at du derfor har god ret til din kritik! So, keep up the good work, og, hvis du føler trang til det, så er vi nogle gæve sataner, som stadig holder lidt til i det københavnske, som kender forskellen på godt og skidt fra sin tid! Skriv hvis det lyster, Jesper og Jonas

causasui

causasui

Indlæg: 15

hejsa

hejsa

det kan sku godt være at i har ret og at jeg nok havde gevet en bedre karakter hvis jeg havde siddet men denne her plade i min teenagealder istedet for nu og måske er det også bare mig der er blevet for gammel til den her rå og beskidte lyd? :-)

ikke desto mindre så er det fedt at høre fra både dig jesper og dig jonas

i er velkommen til at skrive til mig eller sende mig jeres email adresser ellers fanger jeg jer senere

men nu er det eksamen :-)