| Medlem siden | |
| Sidste besøg | |
| Adresse skjult |
dingbatinumsens seneste kommentarer
- Gudeskive. Et mesterværk 20 år 1 uge siden til Beyond Twilight - For The Love Of Art And The Making
- Sejt! Velfortjent BT sparker 20 år 1 uge siden til Beyond Twilight
- Det album er simpelthen så 21 år 1 måned siden til Beyond Twilight - Section X